Denní archiv: Pondělí, 13 února, 2023

13 Úno 2023

Euro 7? Nevíme, jestli je to ignorance, nebo arogance EU, zní z automobilek

Zavedení emisní normy Euro 7 už v roce 2025 „oseká“ nabídku malých modelů aut. Podle zástupců automobilek totiž není reálné požadovaný termín stihnout . Jisté je i to, že s novou normou vozy zdraží.
13 Úno 2023

Je to nůž do zad. Kvůli Euro 7 možná budeme muset ukončit výrobu Fabií už v roce 2025, říká Jahn ze Škody

Emisní normou Euro 7, která straší automobilový průmysl, se teď musí zabývat mnohem více, než by si přál. Na jeho zaměstnavatele, největší českou automobilku Škoda Auto, by její návrh dopadl velmi tvrdě. Proto Martin Jahn, člen představenstva firmy
13 Úno 2023

Emisní norma Euro 7 znamená méně škodlivin. Hrozí však výpadky v nabídce aut

Drastická, přesto méně, než se očekávalo. Taková je podle odborníků emisní norma Euro 7/VII. Pro spalovací motory poslední před přechodem na plnou elektromobilitu. Upravuje limity pro oxidy dusíku a dalších plynů u osobní a nákladní dopravy, zavádí přísnější
13 Úno 2023

Finální návrh ekonormy Euro 7 zasáhne hlavně nákladní auta

Evropská komise představila návrh přísnějších emisních limitů pro nové osobní i nákladní automobily, které mají proti dnešním standardům ještě víc snížit zplodiny oxidů dusíku a pevných částic vypouštěných do ovzduší. ilustrační snímek | foto: Scania Norma Euro 7 sladí
13 Úno 2023

Škoda bije na poplach: Fabia může skončit kvůli Euro 7 už v roce 2025 a s ní i Kamiq a Scala

Před návrhem nové emisní normy Euro 7 to vypadalo, že její podoba bude (s ohledem na chystaný zákaz spalovacích motorů od roku 2035) racionální. Jinak řečeno, neexistoval jediný rozumný důvod, proč ještě více komplikovat výrobcům život, když
13 Úno 2023

KOMENTÁŘ: Přestaňme démonizovat auta. Elektromobily nešetří planetu více

Proti elektromobilům nic nemám, pokud jde o techniku. Ale jejich protlačování jakožto zachránce klimatu je jednoduše blbost, píše ve svém komentáři pro časopis Speed nezávislý automobilový novinář Dalibor Žák.
TOPlist