Univerzální Silniční Polednice..

Uveřejněno dne 24 listopadu 2015 000 8:49

Veřejnost dnes horempádem jásá nad 15 a půl letým trestem „za pokus o vraždu“ který vynesl zcela jitě nestranný soud nad arcilotrem pirátem silnic Martinem Novákem. Ve všeobecné euforii si jen málokdo dovolí varovně zvednout prst.

Varovně zvednout prst, že se zde děje něco nekalého. Něco, co by se dít nemělo. A ti, kdo si zvednout prst a vznést námitky dovolí, se automaticky stávají terčem zuřivosti davu, který nad rozsudkem nad „silničním pirátem“ málem že neotvírá šampus  stejně jak když „naši hokejisti“ vyhráli olympiádu. Proto očekávám, že i můj text tady řadu lidí jaksepatří nasere a dají mi to vyžrat.

Pamatujete na atmosféru 50 let ? Kdy oprávněně nasraní poctiví a čestní pracující rozhořčeně rokovali, své zhnusení vyjadřovali na závodních schůzích, kde nadšeně podepisovali petice za špagát pro Horákovou, Slánského a nepřátele socializmu. Jak potom řičeli uspokojením, když už se  houpaly na šibenici ?

Každá doba měla své nepřátele.  Řím měl své křesťany, ranný středověk Katary, vrcholný středověk Templáře. Pozdní středověk Husity, Celý středověk až ranný novověk čarodějnice.   A kacíři a heretici těm  ten status nepřátel vydržel staletí.  V období Francouzské revoluce to byla Církev a Šlechta,  V Německu v třicátých let se díky propagandě báli Židů snad víc nežli u nás v Polné.Socializmus se zase klepal z nepřátel revoluce a vrahů z wallstréétu. A mohli bychom pokračovat do nekonečna. Každá epocha měla své „šablony nenávisti“ a podle nim měřila lidem.

Nálepka nepřátel se mění, mentalita davu a principy potřeby soustředit na někoho nenávist, ty bohužel zůstávají. A tak už staletí vše funguje stejně.

Jedním ze strašidel moderní doby dnes nejsou Kataři či Heretici nebo Čarodějnice. Ale jsou jím silniční piráti..

Pamatuji si ještě začátek této hysterie. Pamatuji si na Křišťálově čistého Standu Grosse, který z postu ministra vnitra načrtl příčinu všech dopravních problémů republiky. „Jedná se o sobecké agresivní manažery se silnými vozy a brýlemi s tmavými skly“. A ti mohou za všechno. Standovi mediální poradci v tomto odvedli výbornou práci – stvořili totiž dokonalé dopravní strašidlo, jakousi  Univerzální Silniční Polednici. A co  nevymyslel Grossův PR team to domysleli represivní složky a alarmistričtí novináři .

Atributy, které tato Univerzální silniční Polednice postupně  dostala do vínku byly vybrány naprosto dokonale. Tak dokonale, že zacílí na nízké pudy naprosté většiny lidí a umožní jim  tohle strašidlo BEZTRESTNĚ NENÁVIDĚT.

Takže je to v první řadě

–  MUŽ: Obecný diskurz dnes je, že muži jsou zlí, agresivní nezodpovědní, nevyspělí sebestřední, mají mindráky které si kompenzují, sebestřední sobci. Ti  NIKDY nemohou udělat jen prostě chybu, ti jsou zlí z podstaty a cokoliv udělají dělají schválně. A mají testosteron což už je to nejhorší fuj.

– MANAGER: Tedy zaprvé úspěšný člověk, který řídí a tedy jej musí podřízení poslouchat. Zadruhé má peníze což automaticky znamená závist od 99 procent populace.Za třetí jako manager má společenskou prestiž.

– SILNÉ AUTO: To mluví jednak o finančním úspěchu, jednak klasický apel na „prodlužovač penisu“ a na rozpoznávací znak alfasamců obecně. Ta  závist kterou musí pociťovat klasický Vohnout, omegasamec(?) když se podívá na svoji obtloustlou rašpli a srovná, jaký kočky musí lepit na takový cool auto. A ještě větší nenávist od Marie Běžné, která ví, že když její muž sní o autech tak především o tom, jakou kočku by na ni chytil (a jí poslal k čertu).

– ĆERNÉ BRÝLE: Symbol  mafiána, padoucha, zločince. Někoho, kdo je apriori nepoctivý (tedy nezískal svůj post a výhody prací), což samozřejmě budí nenávist u všech lidí co musí tvrdě a poctvě makat. Někdo kdo je nebezpečný, patrně psychicky narušený a tedy svoji pravou podstatu musí skrývat před ostatními.

– DRAHÝ MOBIL: a ještě použitý za volantem.

– MLÁDÍ: Už jen samotné mládí jest důvodem k nenávisti od všech lidí kteří jsou staří, odepsaní, za zenitem nebo ustupující ze slávy. Přidají se k tomu atributy jako rozmazlenci, nevychovanci spratci hajzlíci a tak dále. Kyždý starší se cítí  vrcholně povinnen jim to dát vyžrat ukázat jim zač je toho loket a vychovávat. Trestat a to co nejdrakoničtěji. Psycholog by řekl něco o pseudopedagogickém sadizmu – a o jeho racionalizaci.

Vezměme výše uvedené charakteristiky a máme tady šablonu ideálního dopravního zločince. A justici, která soudí ne podle toho, co dotyčný udělal a jaké to  mělo následky, ale  hlavně podle toho, jak dotyčný  sedí do této šablony.

Už ve středověku ostatně měli čarodějnice, kacíři,  heretici, templáři, kataři a jiní svoje ustálené atributy. A kdokoliv nosil alespoň část těchto atributů měl šanci, že  na tomto základě bude cokoliv, co udělá, včetně naprostých banalit zveličeno  na hrdelní zločiny genocidy proti Lidem, Bohu či Přírodě a na ejich základě zařazen do škatlky – a postaven na hranici. .

Vraťme se do součastnosti. Už první podstatná oběť této hysterie, pirát Lacina byl naprosto ideálním exemplářem Silniční polednice a do  šablony naprosto přesně zapadnul.

byl to  MUŽ. MANAGER. Měl prestiřní místo a dobrý plat. Měl SILNÝ VŮZ NosilTMAVÉ BRÝLE a byl zobrazován s TELEFONEM za volantem.

A tak bylo jeho  vcelku  banální selhání zveličeno do úrovni pokusů o vraždu , zahájhen hon na člověka srovnatelný snad jen s Hilsneriádou a zruinován mu život. To vše za orgastických klřečí tupého davu.

Sledujeme li případy, kdy v dopravě padly exemplární tresty, téměř vždy se jedná o případ „Silniční Polednice“ a vždy byly uděleny jen a pouze tomu, kdo seděl do této šablony. ŠABLONY toho, jak má podle představ veřejnosti – a co hůře PODLE PŘEDSTAV

JUSTICE takový dopravní zločinnec vypadat.  A to že lidem, kteří do této šablony nezapadají měří jak davy, tak samotná justice výrazně jiným metrem, to je zřejmý důsledek.

Zmíním se tady jen  jednom jediném, zato velmi křiklavém případě. Ve stejné době, jako spáchal Lacina svůj zločin se stala jiná nehoda.  Nehoda, která, kdyby jí provedl někdo se správnými charakteristikami, měla  potenciál stát se stejně ikonickým, ne li horším příjkladem silničního pirátství.

Záchranáři a hasiči zasahují u autobusu, který mimo silnici vytlačila řidička Toyoty.Záchranáři a hasiči zasahují u autobusu, který mimo silnici vytlačila řidička Toyoty. (pozary.cz)

V úterý 29. 6. 2010, v 8:46 stříbrná Toyota vytlačila ze silnice na okruhu u Olomouce dokonce AUTOBUS. Ten skončil zničený ležet na boku mimo silnici. 4 zraněné museli z vozu vystříhat až  hasiči. Řidička Toyoty  hrubě ohrozila život 46 cestujících. 16 zranila, s toho 8 středně těžce. Zlomeniny, otřesy mozku a tak dále. Více  zde zde.

Tato nehoda mela zcela zjevně  daleko větší následky než Lacinova bouračka (a než bouračka Martina Nováka). Jeden by očekával přísný a exemplární trest. Reportáže. Intruzivní a destrukční zásahy policie a novinářů do soukromí . O kampani proti dané osobě nemluvím.

Ale nic s toho se v tomto případě nestalo.  Nikdo nikomu nenavrhuje doživotí za pokus vraždy na 35 lidech. Nikdo nikoho nelikviduje, nikdo nikoho nelynchuje. Ryčící davy nepožadují co nejtvrdší trest. Nenadávají, neponižují.  Proč ? Vždyď  ohrozit životy 46 lidí , 17 zranit s toho 8 středně težce je daleko horší, nežli to co způsobili Lacina, Tripišovský , Novák i lobbysta Janoušek dohromady ?

Odpověd je jednoduchá. Pachateka nehody nezapadá do příslušné šablony Silniční Polednice . Nic víc, nic méně.  Není to ani manager, ani nenosí černé brýle , ani neřídí velké drahé auto. A hlavně NENÍ TO MUŽ , je to žena a ty jak známo nemají terstosteron a tudíž nejsou agresivní ale naopak mírné zodpovědné a sociáoně cítící.A nikdy nemá zlé úmysly, takže když  udělá chybu tak je to přeci jen a pouze  chyba.

A to je prosím jediný rozdíl. Ten který hraje roli. jak pro davy, tka pro justici.

Takže vážení,  až zase budete slyšet v televizi a číst v novinách  o nějakém hrozném činu piráta a o potřebě exemplárních trestů, vzpomeňte na Univerzální Silniční Polednici, na mechanizmy, které se za ní skrývají. A hlavně si uvědomte, že v historii měla všechna tato strašidla – křesťany v cyrku počínaje – jen jedinou funkci.Legitimozovat Mocné k zvýšení kontroly nad Bezmocnými.

 

Thats all folks.

PS: všiměte si už jenom ROZDÍLU  V NADPISECH. Bourá li „Silniční Polednice“, píše se o tom že „Agresivní pirát sestřelil, natlačil “ atd. Když bourá někdo, kdo do šablony piráta nesedí, píše se „V Olomouci boural autobus se studenty. Zranilo se 17 lidí „, tedy jako kdyby autobus boural sám od sebe. Ačkoliv mechanizmus nehody (vinník svým vozem sestřelil oběť) je naprosto stejný..

Zdroj

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.

TOPlist