Server Antimeloun.cz vyhlašuje výsledky již pátého ročníku ankety Meloun roku. Oceněni jsou ti, kdo pod záminkou ochrany životního prostředí tahají lidem z kapes peníze, lžou jim a ještě samotné přírodě leda škodí.
Největší zelený zločinec:
- Tomáš Hudeček, uchvatitel Prahy (Za blokování dostavby tunelu Blanka jen kvůli svému politikaření, čímž zahltil Letnou tisíci automobilů, za svévolné uzavírky Smetanova nábřeží jen pro svou exhibici a kvůli bivakování černých obchodníků s kdečím, čímž zahltil auty Malou Stranu, za nápad se seznamovacím vagonem metra jen proto, že u něj doma v Olomouci metro není a v Praze se Hudeček nemá kde se seznamovat, protože ho odevšad vyhoděj, a za červencový návrh cyklostezky o šířce 3.5 metru přímo na magistrále s tím, že tím by prý se po magistrále přepravilo denně o 20 tisíc lidí víc.)
- Andrej Babiš (za trvalé prosazování biopaliv, na kterých vydělává miliardy, přestože i sama Evropská agentura pro životní prostředí oznámila, že biopaliva škodí přírodě a je nutno je omezit.)
- Čestmír Klos (Neuměl psát o hudbě, tak začal psát články oslavující ekoteroristy. Ve své novinářské jednostrannosti nemá obdoby dokonce mezi nejtvrdšími zelenými fanatiky.) Stejný počet nominací obdržela Dagmar Kjučková. (Léta maří znovuotevření tradiční šumavské cesty přes Modrý sloup, po které putovaly po staletí karavany Zlatou stezkou. Kjučková obelhává řadu institucí tvrzením o údajném výskytu tetřeva v této lokalitě, ten ale hluše toká leda v jejích snech.)
Nejhorší zelený zločin:
- Blokování dostavby tunelu Blanka
- Vydírání stavebních firem na stavbě D8 (zeleným aktivistou a opakovaně souzeným vyděračem Lubomírem Studničkou)
- Zablokování přechodu přes Modrý sloup
Nejblbější zelený plk:
- „Globální oteplování je nezpochybnitelných faktem.“ (ČTK ve článku Hladina oceánu vzroste podle IPCC do roku 2100 až o 82 cm. ČTK tento plk vypustila navzdory tomu, že právě citovaný IPCC ve své dotyčné zprávě přiznává, že od roku 1998 již žádné oteplení nebylo zaznamenáno.)
- „Zákon o Šumavě vyčlení nové pozemky na území národního parku pro výstavbu sedmi tisíc domů“ (Programový ředitel hnutí Duha Vojtěch Kotecký lhal o textu zákona o NPŠ)
- „Romské děti astmatem netrpí a nikdy netrpěly,“ (Dětská lékařka a zelená fanatička z Radvanic Eva Schallerová se tímto výrokem snažila zpochybnit výzkum, který vyvracel její obvinění firmy Arcelor Mittal, že způsobil na Ostravsku vyšší výskyt astmatu u malých dětí. Sama své tvrzení postavila na tom, že prý vyšetřila astma i u tříletých dětí, což u této věkové skupiny není možné. Následný výzkum, který její tvrzení vyvrátil, pak zpochybnila tím, že do něj neměli lékaři zahrnovat romské děti, protože ty přece nikdy nekašlou.)
Jen se tak pozastavuji nad hlavní cenou. Největší zájem na dostavbě Blanky má vedení města. Že se zrovna Hudeček snažil u Svobodou nejprve stavbu zlevnit a nyní jí legalizovat, nepovažuji za zelený zločin. Ona totiž Blanka má v podmínkách pro povolení zkušebního provozu tolik podmínek, že kdyby to nebylo v pořádku, otevřít se jí nepodaří. Tj. veškeré snahy města směřují k tomu pojistit, že se Blanka skutečně otevře. Pokud jde o Smetanovo nábřeží, tak to zatím uzavřeno není a věc se teprve prověřuje. Ač nemám rád moc veřejné akce na ulcichm, při těch uzavřených sobotách jsem tam zavítal a už dlouho jsem neviděl takové davy příjemných lidí a takovou atmosféru. Navíc ani po této zkušenosti tam nikdo nenavrhuje pěší zónu, ale auta budou moci ke kterémukoli domu v obou oblastech dojet. Pokud vím, nápad na seznamovací vagón nevzešel z radnice, ale z DP a Ropidu, přece jen pan primátor nemůže dohlížet na vše. Současně přemýšlím, co je na něm, byť mi též přijde blbý, zeleného? O cyklostezce o šířce 3,5 metru na magistrále jsem neslyšel. Nicméně vedení cyklistů podél magistrály se prověřovalo a výsledek je negativní, tj. vedení města něco zadalo a akceptovalo výsledek. Pravdou je, že vzhledem k Nuseláku, který je dobrou bezspádovou spojnici s centrem tam prostě potenciál pro až 20 000 cyklistů obousměrně denně spočítán je. Právě proto se prověřovalo vedení cyklotrasy ne v pruzích v prostoru těch chodníků v Legerově a při větší investici už je takové řešení celkem reálné, bez dopadu na automobilovou dopravu. Jinak většina těch věcí se v praze prověřuje třeba 15 let. Že má někdo odvahu o nich mluvit veřejně a neskrývat je, protože nepřinášejí body, mi přijde jako zidk, ne jako ztráta. Jelikož nestudujete a neověřujete informace, dal bych melouna 2013 asi síš vám, protože právě takové chování, které předvádíte, napomáhá těm, ketří chtějí ve městech spíše škodit. Jakokoli, zeleně i nezeleně. Ale je to vaše cesta…
Děkujeme za melounový příspěvek.
Ty špindíry, co se povalovaly po Smetanové nábřeží na vypelichaných pohovkách, berete jako pokrok? Na papundeklu namalované vymyšlené ceny? Zatímco stánkaři kousek vedle dostávají pokuty za to, že nemají správně nasazenou čepici? Tohle je pokrok města? Ucpaná Malá Strana? Ulice je dopravní komunikace, tyhle nápady vymýšlejí ti, co v tom městě nemusejí žít, pracovat, nakupovat. Navíc jde o násilí, nikdo se těch nájemníků kolem neptal. V Olomouci by mu to neprošlo, tak to Hudeček zkouší v Praze. Jestli něco, tak zrovna jeho kroky jsou na demonstraci.
ADMIN: Souhlas, jen s jednou poznámkou. Namísto slova „demonstraci“ bych použil „defenestraci“.
Pikantní byla na Nábřeží ještě maminka, co krmila dvě batolata na chodníku, po kterém zbylých 364 dní v roce tečou zvratky a jiné exkrementy ožralých zahraničních turistů. Jen dva stánky z cca 20 měly označení obchodní firmy a vyvěšený živnostenský list (mohu doložit fotodokumentací). Nová doba.
Nenechte se vyprovokovat, zjevně jde o blábol Hudečka samotného, nebo alespoň jednoho z jeho fanatických řiťolezů. Normální člověk by to nenapsal.
K prvni cene:
Snad kazde normalni evropske mesto, se snazi o zpristupneni alespon center mest, vice pro pesi, pripadne cyklisty apod. A delaji to prave proto, aby se v tech mestech lepe zilo abys vsude nebyly jen nekonecne kolony aut.
Ale kdepak, my tady v Praze jsme chytrejsi….postavime si jeste vic silnic a vic pochybnejch tunelu a pudeme tu mit jeste vic aut….a tepre pak bude z naseho mesta lepsi misto k ziti
Dvacet tisíc cyklistů přes nuselák? Kde by se tam vzali?
Za krásného letního dne, o víkendu, tehdy možná v celé Praze dohromady vleze na kolo dvacet tisíc lidí – jenže to jsou většinou rekreační jezdci, co by ti dělali na nuseláku?
Pavel: A máte alternativu? Vox populi, vox dei, kdyby jiné druhy dopravy byly tak výrazně lepší, už je lidé dávno používají, přece nejsou blbí. Asi nejsou. Asi určitě ne a podvědomně vyhledají optimum. Vnucovat jim cokoli jiného je proti zdravému rozumu.